2010. szeptember 22., szerda

Biopon áztató mosópor........


Biopon története :

A Biopon márka 1967-ben született meg egy enzimes áztatópor bevezetésével. A Biopon Áztató rövid idő alatt a mosás egyik alapvető kellékévé vált a magyar háztartásokban

Kezdjük meg a mosást !
Mi kell hozzá ?
cca: 1968-at írunk.
- A rezsón, a gázon, vagy a sparhelten felforralt vizet beleöntjük egy Hajdú keverőtárcsás mosógépbe.
Adunk hozzá egy kis  hideg vizet - ezzel be állítjuk a 40 C- programot-.
Beletesszük a nylon otthonkát, a subát  meg a  nagyanyám féltett csipkéit  és mehet a mosás!
- Ja kell még hozzá a "makacs szennyeződésekhez" -egy kis Biopon áztató- mosópor.
Ezért ma  be szereztem egy eredeti originál doboz mosóport de ma 2010 -et írunk!
Ez a doboz mosópor több mint 40 éves!
A doboz hátulján olvasható egy kis mosási segítség,
a kezdő háziasszonyoknak.

Ja, és az ára se mellékes: 10 Ft !


1 megjegyzés:

  1. Szia! Örömmel 'követem' blogodban az egyre gyarapodó nosztalgikus gyűjteményt. Valahogy mindig jó érzéssel tölt el mikor felbukkan egy-egy darab a 'múltból'....és ez a mosópor tényleg jó volt :)...elég sokáig 'tartotta magát', így még 'anno' én is mostam ilyennel...és alig idősebb nálam :) További sikeres 'vadászatot'...én figyelek :) Szia!

    VálaszTörlés